pondělí 28. května 2012

Biblia a mimozemšťania

                                   



                                 
Niekoľko citátov z biblie na zamyslenie.

Pozrime sa na Ježiša - vieme o Ňom, že mal fyzické telo, ktoré podliehalo pozemským zákonom. Po smrti a zmŕtvychvstaní dostáva Ježiš nové telo, ktoré však bolo viditeľné a hmotné. A predsa to bolo telo, ktoré sa mohlo objavovať, miznúť a prechádzať cez zatvorené dvere.


Po ôsmich dňoch zase boli dnuká Jeho učeníci; aj Tomáš bol s nimi. A prišiel Ježiš, hoci dvere boli zatvorené, a postaviac sa do prostriedku, riekol im: Pokoj vám! Potom hovorí Tomášovi: Daj sem prst a viď moje ruky; daj sem ruku a vlož ju do môjho boku a nebuď neveriaci, ale veriaci. (Ján 20:26-27)


Pozrite mi ruky a nohy, že som to ja. Dotknite sa ma a viďte, že duch nemá kosti a mäso, ako vidíte, že ja mám. (Lukáš 24:39)


Aj my raz budeme mať nové telo, ktoré sa bude vymykať všetkým známym fyzikálnym zákonom; bude nepomíňajúce a nesmrteľné. O vzkriesenom tele hovorí celá 15. kapitola Korintským:


Ajhľa, poviem vám tajomstvo: Všetci neumrieme, ale všetci sa premeníme, razom, ihneď, len čo zaznie hlas poslednej trúby. Lebo zaznie trúba a mŕtvi budú vzkriesení neporušiteľní a my sa premeníme. Veď porušiteľné telo musí obliecť neporušiteľnosť a smrteľné musí obliecť ne- smrteľnosť ...A tak, bratia moji milovaní, buďte pevní, neklátiví, rozhojňujte sa stále v diele Pánovom, vediac, že vaša námaha nie je márna v Pánu. (1. Korintským 15: 51-53, 58)


Prorok Daniel opisuje nasledujúce videnie:


...Vtedy som zdvihol oči, obzrel som sa a videl som človeka oblečeného do ľanového rúcha; okolo bedier mal opasok z ofírskeho zlata; jeho telo bolo ako drahokam, jeho tvár vyzerala ako blesk, jeho oči boli ako ohnivé fakle, jeho ramená a lýtka ako bronzové zrkadlo a zvuk jeho slov bol ako hluk davu. Ja, Daniel, som videl zjav; mužovia, ktorí boli pri mne, nevideli zjav; ale prepadol ich veľký údes, takže ušli a skryli sa. Tak som zostal sám, keď som videl tento veľký zjav. Ale neostalo vo mne sily... (Daniel 10:5-8)


K ďalším zaujímavým statiam Biblie patrí kniha proroka E
zechiela:

...otvorili sa nebesá a mal som Božie videnia... videl som, že prišiel burácajúci vietor od severu i veľ- ký oblak a blýskavý oheň s ja- som dookola; z jeho vnútra, totiž zo stredu ohňa sa lesklo niečo ako mosadzné zrkadlo. Z jeho stredu vystupovala podoba štyroch živých bytostí, ktoré mali takýto výzor, podobali sa človeku... nad hlavami živých bytostí bolo čosi ako pevná obloha, leskom podobná hroznému kryštálu, rozprestrená zhora nad ich hlavami... tu zaznel hlas sponad oblohy, ktorá bola nad ich hlavami; keď zastali, zvesili krídla. Zhora nad oblohou, ktorá bola nad ich hlavami, bola podoba trónu, čo vyzeralo ako drahokam zafír. Na podobe trónu bola zhora postava, ktorá vyzerala ako človek. A videl som lesk, akoby lesk mosadzného zrkadla, čo vyzeralo ako oheň, ktorý mal okolo seba dvor... keď som to videl, padol som na tvár a počúval som hlas, ktorý hovoril. (Ezechiel 1)


A povstal boj na zemi. Michal a jeho anjeli bojovali proti drakovi... (Zjavenie 12:7)




zdroj: ee.dunres.sk

Žádné komentáře:

Okomentovat